måndag 9 april 2012

Dagens fiske 9/4 och påskkärring i sikte!

Hopp idag blir det mest bilder. Fick några små och tappade några mindre. Testade tre olika ställen varav det sista var både lätt och svåråtkomligt. Bara några meter att gå men genom en vass så det var lite lurigt att flugfiska. Men uberskicklig som man är så gick det bra...att kasta vill säga...det blev bara en gädda där men stället såg vasst ut! HAHAHAHA gud vad jag fick till det där, Hegerfors släng dig i väggen. Den gäddan jag fick där hade ett STORT bett på sidan. Tyvärr blev inte bilden så bra men jag har som vanligt gjort ett utmärkt jobb i paint. Ni som undrar hur man jobbar i det programmet kan läsa ett tidigare inlägg där vi håller lite kurs.

Döm om min förvåning när jag fick med en påskkärring på en av bilderna. Då var jag ute på Hasslö så egentligen ska man inte bli så förvånad, där flyger dom åter om. Såg lite båtar och några som fiskade från land men jag såg ingen som fick något. Är dom mitt i leken? Har vattnet åkt för mycket upp och ner nu när det skiftade från nordliga till sydliga? Har man lite flyt i veckan kan det nog bli en kvällstur till det sista området jag var på, såg som sagt lovande ut. Vissa av bilderna är lite suddiga men det är en ny grej vi provar för att gömma våra ställen. Andra bloggar kör ju med skuggningar men vi vill testa gränserna lite. Idag körde jag en fryspåse runt mobilen och den fick vara kvar när det fotades. Kanske något för er som driver lite seriösare bloggar att testa så slipper ni ödsla tid med bildredigering ;-) Nå här kommer några bilder.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar