torsdag 13 mars 2014

STORGÄDDA 13/3

Efter jobbet denna torsdagen tänkte jag köra ner på ett par bryggor och ta några kast. Innan jag började fiska blev jag vittne till en kille som fångade en enormt fin gädda på 125 cm och 11,1 kilo. Jag har tagit bort bakgrund och satt en ring i ansiktet på killen då jag inte vet om han vill synas på bild...eller ge upp fångstplatsen. Ni kommer säkert få läsa om fångsten på fångstmannens kompis sida http://pikepassion.teamdalkars.se/ och se fler bilder där. Killen som har bloggen gör även egna beten. Kolla in sidan!!

Ett enormt grattis till fångstmannen!





Själv blev jag försenad till mitt fiske och det blev inte så många minuter men jag lyckades i alla fall kroka av 4 mindre gäddor. I morgon fredag har jag tagit ledigt halva dagen för gäddfiske med Palle Ahlgren här på bloggen. Ska bli skönt att dra ut på sjön och dra lite smått...

//Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar